onsdag 23 juli 2008

Vilken Dag.....

Vi började dagen med att blir "överfallna" av Gustav..
Granhammars keligaste kisse...
Men vi var bara lyckliga över det..
Karin&Håkan hade ju storfrämmande av Jordbruksministern och Carl-Jan G... Jag satt med gapande mun när Carl-Jan kom ut från Ostbutiken..*s* Moi = Lättimpad..

Efter gosande blandade vi till färgerna och medans dom svalnade såå intog vi lunchen...
MUMS....
Sen börjades det....
Färga...
Färga...Färga....
:-)



Hmm FÖRLÅT Karin men jag kommer inte ihåg alla namnen på dina/era djur...
Men detta var 1 av deras Angoragetter (bock)


Detta är iaf Max.. *s* Han heter samma som min son såå det var lätt att komma ihåg..



Hmm denna kommer jag tyvärr inte heller ihåg namnet på... Men ack såå söt...Nyklippt och allt..







Karin & Håkans vovvsar.....




Moi färgar garn....Karin är fotograf...








Så här ser det ut när man har färgat och dom ligger och hmm nu kommer jag inte ihåg vad det heter bara för det.. men men när färgen ska sätta sig i garnet *s*



Så här ser dom ut innan ursköljning...








Färdiga... Hänger på tork :-)


Är så underbart NÖJD med dagen...
TACK KARIN!!!!!!












3 kommentarer:

Lenis sa...

Vilken underbar dag du verkar haft! Är lite avundsjuk! Kändiskvoten verkar uppfylld också! :-)

Garnerna va superfina också. Ser fram emot att få se resultat av dem!

Emmas dagar sa...

Vilken härlig dag!
Vad kul att färga garn, fint blev det!

Marianne sa...

Ser underbart kul ut. Garnerna blev jättefina. Vill också åka dit och kladda lite :o)