onsdag 17 september 2008

Ingen bild men....

Har en fråga...

I fredags åkte C, hennes man, min man och jag iväg på en resa till Tyskland... Våra män idiotförklarade oss när mörkret började falla och vi tog fram varsin pannlampa för att kunna fortsätta sticka :-)
Idag var jag på väg till stan och vid en järnvägskorsning så gick bommarna ner så jag stannade bilen och tog upp stickningen (som alltid är med) och började sticka i väntan på att tåget skulle passera....

Hmmm tyder detta på att man bör söka hjälp??? *s* Eller är det en sund stickinställning?? :-)

6 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Hehehe!
Smart tycker jag!!!
:-D

Marianne sa...

Det där är något för mig att ta efter. Jag bor vid en järnväg och blir lika galen varje gång bommarna går ner, kanske skulle börja njuta av det i stället...

Pangbruden sa...

Hahahahah på gränsen kanske:-)

En fråga hu rfastnade du för stickning? Gick du kurs och lärde dig eller är du självlärd, du kan ju uppenbarligen sticka helt fantastiskt fina saker

Anonym sa...

OMG! Ja, nu är det nog dags att börja fundera på att söka hjälp!! XD Haha, du är rolig du!! :)

Anonym sa...

SNÄLLA sök hjälp innan du glömmer bort bloggen också!!!
Det vore ju katastrof, för oss som är inne och smygkollar..

anonyma jag.....

Anonym sa...

Pffft, inte är det något man ska söka hjälp för. Man ska sträcka på sig och vara stolt att man är så fiffig, tycker jag. :-)