fredag 5 september 2008

Världens Bästa Kompis..

I tisdags följde jag med C och henns mor till Vänersborg...
När jag klev in i bilen såg jag att det låg ett paket men tänkte inte mer på det...
Vi hann inte mer än åka någon mil innan C säger att paketet är till mig..
Hmm jag körde... Och jag är FRUKTANSVÄRT nyfiken..
Till saken hör att jag fyller om nån vecka...
C säger sen - Du får öppna det nu om du vill eller om du vill vänta tills du fyller..
Weeeeeeee DUM FRÅGA... Jag ville stanna bilen på motorvägen!!!
Men jag hejdade mig lite :-)
Detta låg i paketet...
3 härvor Jakgarn
2 härvor Mullbärssilke
4 paket med Harmony Knitpicks strumpstickor och en sån där man kan mäta stickorna med...
Har jag inte världens bästa kompis????
JOOOOOOO Det har jag!!!!
OCh då är det inte i första hand paketet i sig jag tänker på utan att hon ALLTID står bakom/Vidsidanom/Framför mig beroende på hur jag behöver henne!!!

1 kommentar:

Marianne sa...

Vilket härligt paket du fått.
Du har fått en utmärkelse av mig.