tisdag 2 september 2008

Utmärkelser :-)

JAG... Lilla jag har fått en utmärkelse av Monke.
Blev sååååå glad!!!!!!!!!!!!
TACK

Catarinas Krypin - Världens bästa kompis.. Finns där i goda likaså jobbiga tider..En verklig axel att luta sig på.. Sen är hon grym på så mycket mer..*s*

Dödergök - Denna kvinna är makalös... Kan såååå mycket..Alltid en fröjd att läsa hennes blog.. Förhoppningsvis får man träffa henne någon gång...

Karin (Atelje Norrgården) En helt sagolik kvinna.. Mer behöver inte sägas om henne :-)

Pysseltrollet - Trots ond kropp verkar denna kvinna inte ge upp.. Stretar och kämpar.. Hoppas vi kan träffas någon dag :-)

Trollmormor - min hemlis 4 vän... Läser hennes blog stadigt :-) Mycket trevlig kvinna verkar hon vara... Förhoppningsvis har jag/vi vägarna förbi någon gång :-)

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Tack,tack...det värmer att få en utmärkelse. Jag hoppas också att vi kan ses nån dag...
Kram//Birgitta

Visa Lisa sa...

Du kommenterade just på min blog om min tröja. Tack tack! Letar du ner i bloggen hittar du länk till mönstret - som heter Durrow och finns på knotions.com Det är på engelska och det är fantastiska Jodi som har gjort det. Lycka till!